Harnessing Customers - How to Increase Impulse Shopping in Supermarkets / Najlacnejšie knihy
Harnessing Customers - How to Increase Impulse Shopping in Supermarkets

Kód: 07367843

Harnessing Customers - How to Increase Impulse Shopping in Supermarkets

Autor Zeeshan-Ul-Hassan Usmani

"In this work, Zeeshan sets out to study the herding effect in supermarket and retail-store settings and the effect of technology to herding. He explores the possibility that an alternative sales model can be used to influence cus ... celý popis

11.77

Bežne: 12.31 €

Ušetríte 0.54 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Harnessing Customers - How to Increase Impulse Shopping in Supermarkets

Nákupom získate 29 bodov

Anotácia knihy

"In this work, Zeeshan sets out to study the herding effect in supermarket and retail-store settings and the effect of technology to herding. He explores the possibility that an alternative sales model can be used to influence customer impulse purchasing w

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Business communication & presentation

11.77

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: