Implicit and Explicit Knowledge in Second Language Learning, Testing and Teaching / Najlacnejšie knihy
Implicit and Explicit Knowledge in Second Language Learning, Testing and Teaching

Kód: 05102283

Implicit and Explicit Knowledge in Second Language Learning, Testing and Teaching

Autor Rod Ellis, Shawn Loewen, Catherine Elder, Rosemary Erlam, Jenefer Philp, Hayo Reinders

The implicit/ explicit distinction is central to our understanding of the nature of L2 acquisition. This book begins with an account of how this distinction applies to L2 learning, knowledge and instruction. It then reports a seri ... celý popis

66.38


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 10 - 14 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Implicit and Explicit Knowledge in Second Language Learning, Testing and Teaching

Nákupom získate 164 bodov

Anotácia knihy

The implicit/ explicit distinction is central to our understanding of the nature of L2 acquisition. This book begins with an account of how this distinction applies to L2 learning, knowledge and instruction. It then reports a series of studies describing the development of a battery of tests providing relatively discrete measurements of L2 explicit/ implicit knowledge. These tests were then utilized to examine a number of key issues in SLA - the learning difficulty of different grammatical structures, the role of L2 implicit/ explicit knowledge in language proficiency, the relationship between learning experiences and learners' language knowledge profiles, the metalinguistic knowledge of teacher trainees and the effects of different types of form-focused instruction on L2 acquisition. The book concludes with a consideration of how the tests can be further developed and applied in the study of L2 acquisition.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Language linguistics Psycholinguistics

66.38

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: