Kód: 16087619
Interest Groups in American Campaigns: The New Face of Electioneering
In today's era of greatly divisive partisanship in Washington, interest groups have become increasingly powerful forces in U.S. politics. In races for the presidency, Congress, and state legislatures, these groups often help to el ... celý popis
Mohlo by sa vám tiež páčiť
Darčekový poukaz: Radosť zaručená
- Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
- Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
- Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
- Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.
Objednať darčekový poukazViac informácií
Viac informácií o knihe Interest Groups in American Campaigns: The New Face of Electioneering
Nákupom získate 208 bodov
Anotácia knihy
In today's era of greatly divisive partisanship in Washington, interest groups have become increasingly powerful forces in U.S. politics. In races for the presidency, Congress, and state legislatures, these groups often help to elect--or reelect--candidate
Parametre knihy
- Celý názov: Interest Groups in American Campaigns: The New Face of Electioneering
- Autor: Mark J. Rozell, Clyde Wilcox, Michael M. Franz
- Jazyk: Angličtina
- Väzba: Brožovaná
- Počet strán: 182
- EAN: 9780199829798
- ISBN: 0199829799
- ID: 16087619
- Nakladateľ: Oxford Univ Pr
- Hmotnosť: 272 g
- Rozmery: 231 × 152 × 10 mm
- Dátum vydania: December 2011