Interest Groups in American Campaigns: The New Face of Electioneering / Najlacnejšie knihy
Interest Groups in American Campaigns: The New Face of Electioneering

Kód: 16087619

Interest Groups in American Campaigns: The New Face of Electioneering

Autor Mark J. Rozell, Clyde Wilcox, Michael M. Franz

In today's era of greatly divisive partisanship in Washington, interest groups have become increasingly powerful forces in U.S. politics. In races for the presidency, Congress, and state legislatures, these groups often help to el ... celý popis

84.17


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 9 - 13 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Interest Groups in American Campaigns: The New Face of Electioneering

Nákupom získate 208 bodov

Anotácia knihy

In today's era of greatly divisive partisanship in Washington, interest groups have become increasingly powerful forces in U.S. politics. In races for the presidency, Congress, and state legislatures, these groups often help to elect--or reelect--candidate

Parametre knihy

84.17



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: