Kód: 22511913
Interpersonal Communication at Work: How to communicate with customers, bosses, colleagues and subordinates
Do you have problems communicating with others? It might be that your personality gets in the way or you simply do not feel comfortable communicating with others. You may prefer to communicate in writing - sending emails, texts or ... celý popis
Mohlo by sa vám tiež páčiť
Darčekový poukaz: Radosť zaručená
- Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
- Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
- Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
- Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.
Objednať darčekový poukazViac informácií
Viac informácií o knihe Interpersonal Communication at Work: How to communicate with customers, bosses, colleagues and subordinates
Nákupom získate 46 bodov
Anotácia knihy
Do you have problems communicating with others? It might be that your personality gets in the way or you simply do not feel comfortable communicating with others. You may prefer to communicate in writing - sending emails, texts or letters or you may prefer
Parametre knihy
- Celý názov: Interpersonal Communication at Work: How to communicate with customers, bosses, colleagues and subordinates
- Autor: Roberta Cava
- Jazyk: Angličtina
- Väzba: Brožovaná
- Počet strán: 218
- EAN: 9780648443766
- ID: 22511913
- Nakladateľ: Cava Consulting
- Hmotnosť: 299 g
- Rozmery: 229 × 152 × 12 mm
- Dátum vydania: 12. March 2019