Leveraging Computer-Mediated Marketing Environments / Najlacnejšie knihy
Leveraging Computer-Mediated Marketing Environments

Kód: 20805750

Leveraging Computer-Mediated Marketing Environments

Autor Gordon Bowen, Wilson Ozuem

Social media has redefined the way marketers communicate with their customers, giving consumers an advantage that they did not have previously. However, recent issues in online communication platforms have increased the challenges ... celý popis

239.60


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Leveraging Computer-Mediated Marketing Environments

Nákupom získate 598 bodov

Anotácia knihy

Social media has redefined the way marketers communicate with their customers, giving consumers an advantage that they did not have previously. However, recent issues in online communication platforms have increased the challenges faced by marketers in dev

Parametre knihy

239.60

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: