Managing and Marketing Tourist Destinations / Najlacnejšie knihy
Managing and Marketing Tourist Destinations

Kód: 06704174

Managing and Marketing Tourist Destinations

Autor Seyhmus Baloglu

Evaluates the theoretical approaches and applications to competitive advantage within tourist destinations and demonstrate the ways to further develop the concept of destination competitiveness for application within tourist desti ... celý popis

240.97


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Managing and Marketing Tourist Destinations

Nákupom získate 601 bodov

Anotácia knihy

Evaluates the theoretical approaches and applications to competitive advantage within tourist destinations and demonstrate the ways to further develop the concept of destination competitiveness for application within tourist destinations.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

240.97

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: