Managing in the Media / Najlacnejšie knihy
Managing in the Media

Kód: 06753539

Managing in the Media

Autor William Houseley

Divided into three sections, this book addresses the essential issues of managing media. It analyses the management of the audiovisual industry set against the backdrop of the cultural and economic environment within which the med ... celý popis

107.22


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Managing in the Media

Nákupom získate 267 bodov

Anotácia knihy

Divided into three sections, this book addresses the essential issues of managing media. It analyses the management of the audiovisual industry set against the backdrop of the cultural and economic environment within which the media manager operates.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky The arts Film, TV & radio

107.22

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: