Managing Service Firms / Najlacnejšie knihy
Managing Service Firms

Kód: 03028123

Managing Service Firms

Autor Per Skalen

Based on a conceptual analysis of marketing texts, particularly service marketing texts, and a case study of a service firm that utilizes approaches to managing organizations that have been developed within the boundaries of marke ... celý popis

27.22


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Managing Service Firms

Nákupom získate 67 bodov

Anotácia knihy

Based on a conceptual analysis of marketing texts, particularly service marketing texts, and a case study of a service firm that utilizes approaches to managing organizations that have been developed within the boundaries of marketing, this book present

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

27.22

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: