Marketing and Advertising Law in a Process of Harmonisation / Najlacnejšie knihy
Marketing and Advertising Law in a Process of Harmonisation

Kód: 22257044

Marketing and Advertising Law in a Process of Harmonisation

Autor Ulf Bernitz, Caroline Heide-Jorgensen

The law on marketing and advertising has undergone profound changes based on the EU directives on unfair commercial practices and misleading and comparative advertising. The legislation partially requires full harmonisation and co ... celý popis

77.02


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Marketing and Advertising Law in a Process of Harmonisation

Nákupom získate 191 bodov

Anotácia knihy

The law on marketing and advertising has undergone profound changes based on the EU directives on unfair commercial practices and misleading and comparative advertising. The legislation partially requires full harmonisation and contains a comprehensive bla

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Law International law

77.02

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: