Marketing and Consumption in Modern Japan / Najlacnejšie knihy
Marketing and Consumption in Modern Japan

Kód: 02537198

Marketing and Consumption in Modern Japan

Autor Kazuo Usui

This work explores the development in Japan throughout the 20th century of marketing, consumption and marketing thought. It also discusses how these are likely to develop at a time when globalization and international marketing ar ... celý popis

255.49


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Marketing and Consumption in Modern Japan

Nákupom získate 632 bodov

Anotácia knihy

This work explores the development in Japan throughout the 20th century of marketing, consumption and marketing thought. It also discusses how these are likely to develop at a time when globalization and international marketing are having an increasing impact in Japan.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

255.49

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: