Marketing Models: Multivariate Statistics and Marketing Analytics, 4e / Najlacnejšie knihy
Marketing Models: Multivariate Statistics and Marketing Analytics, 4e

Kód: 17769358

Marketing Models: Multivariate Statistics and Marketing Analytics, 4e

Autor Dr Dawn Iacobucci

(*Update: Issues re layout have been addressed, and syntax is included for SAS and SPSS.) Increasingly, marketers have to analyze massive amounts of customer data. Marketing models translate that data into information to use for f ... celý popis

25.66

Bežne: 26.23 €

Ušetríte 0.57 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Marketing Models: Multivariate Statistics and Marketing Analytics, 4e

Nákupom získate 63 bodov

Anotácia knihy

(*Update: Issues re layout have been addressed, and syntax is included for SAS and SPSS.) Increasingly, marketers have to analyze massive amounts of customer data. Marketing models translate that data into information to use for fact-based strategic and ta

Parametre knihy

25.66

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: