Media Competition and Coexistence / Najlacnejšie knihy
Media Competition and Coexistence

Kód: 03012503

Media Competition and Coexistence

Autor John W. Dimmick

This volume considers how media firms, as well as entire industries, exist and persist over time despite what often seems to be intense competition for such resources as audiences and advertisers. Addressing competition within and ... celý popis

89.66


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Media Competition and Coexistence

Nákupom získate 221 bodov

Anotácia knihy

This volume considers how media firms, as well as entire industries, exist and persist over time despite what often seems to be intense competition for such resources as audiences and advertisers. Addressing competition within and among media organizations

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Law Laws of Specific jurisdictions Entertainment & media law

89.66

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: