Online advertising as transnational communication / Najlacnejšie knihy
Online advertising as transnational communication

Kód: 05284181

Online advertising as transnational communication

Autor Sebastian Plappert

Essay from the year 2007 in the subject Communications - Multimedia, Internet, New Technologies, grade: C, Macquarie University, course: ICOM 817 Transnational Communication, language: English, comment: short essay, 5 pages text, ... celý popis

17.70


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 8 - 10 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Online advertising as transnational communication

Nákupom získate 43 bodov

Anotácia knihy

Essay from the year 2007 in the subject Communications - Multimedia, Internet, New Technologies, grade: C, Macquarie University, course: ICOM 817 Transnational Communication, language: English, comment: short essay, 5 pages text, 2 pages sources, no index. , abstract: Emanating from the advertising industry's perspective, this papaer will examine the role of internet users as consumers. After briefly considering the effects of globalisation on advertising, the paper will describe the most prominent methods of online advertising, before exploring the applied concept of addressing users as consumers in the World Wide Web.

Parametre knihy

17.70

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: