Pervasive Advertising / Najlacnejšie knihy
Pervasive Advertising

Kód: 02558757

Pervasive Advertising

Autor Jörg Müller, Florian Alt, Daniel Michelis

Examining the future of advertising from the perspective of pervasive computing, this book envisions a fully interactive digital cityscape where surfaces are digitalized with sponsored content that passers-by can consult seeking i ... celý popis

155.04


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 8 - 10 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Pervasive Advertising

Nákupom získate 383 bodov

Anotácia knihy

Examining the future of advertising from the perspective of pervasive computing, this book envisions a fully interactive digital cityscape where surfaces are digitalized with sponsored content that passers-by can consult seeking instant localized information.§

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Computing & information technology Computer science Human-computer interaction

155.04

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: