Political Economy of City Branding / Najlacnejšie knihy
Political Economy of City Branding

Kód: 02778718

Political Economy of City Branding

Autor Ari-Veikko Anttiroiko

Globalization affects urban communities in many ways. One of its manifestations is increased intercity competition, which compels cities to increase their attractiveness in terms of capital, entrepreneurship, information, expertis ... celý popis

217.24


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Political Economy of City Branding

Nákupom získate 538 bodov

Anotácia knihy

Globalization affects urban communities in many ways. One of its manifestations is increased intercity competition, which compels cities to increase their attractiveness in terms of capital, entrepreneurship, information, expertise and consumption. This

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Economics Political economy

217.24

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: