Political Marketing in the 2016 U.S. Presidential Election / Najlacnejšie knihy
Political Marketing in the 2016 U.S. Presidential Election

Kód: 20467393

Political Marketing in the 2016 U.S. Presidential Election

Autor JAMIE GILLIES

This edited collection is one of the first books to focus on the distinctive political marketing and branding strategies utilized by the candidates and their parties in one of the most gripping elections in U.S. history. ... celý popis

77.10


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 14 - 18 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Political Marketing in the 2016 U.S. Presidential Election

Nákupom získate 191 bodov

Anotácia knihy

This edited collection is one of the first books to focus on the distinctive political marketing and branding strategies utilized by the candidates and their parties in one of the most gripping elections in U.S. history.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Politics & government Political science & theory

77.10

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: