Presidential Campaigns in the Age of Social Media / Najlacnejšie knihy
Presidential Campaigns in the Age of Social Media

Kód: 24792404

Presidential Campaigns in the Age of Social Media

Autor William L. Benoit, Mark J. Glantz

This book offers content analyses of the 2016 presidential candidate campaign messages from the primary and the general election. The chapters examine both new (Twitter, Facebook) and traditional (TV spots, debates, speeches) medi ... celý popis

147.69


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Presidential Campaigns in the Age of Social Media

Nákupom získate 365 bodov

Anotácia knihy

This book offers content analyses of the 2016 presidential candidate campaign messages from the primary and the general election. The chapters examine both new (Twitter, Facebook) and traditional (TV spots, debates, speeches) media employed in this contest.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Politics & government Political structure & processes

147.69

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: