Principles of International Marketing - Principles of Marketing / Najlacnejšie knihy
Principles of International Marketing - Principles  of Marketing

Kód: 04897943

Principles of International Marketing - Principles of Marketing

Autor Julia Spencer

Focusing on the key aspects of setting up an export operation, this text demonstrates how export decisions are actually made and justified financially.

61.62

Bežne: 64.18 €

Ušetríte 2.56 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Principles of International Marketing - Principles of Marketing

Nákupom získate 152 bodov

Anotácia knihy

Focusing on the key aspects of setting up an export operation, this text demonstrates how export decisions are actually made and justified financially.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

61.62

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: