Kód: 04897943
Principles of International Marketing - Principles of Marketing
Focusing on the key aspects of setting up an export operation, this text demonstrates how export decisions are actually made and justified financially.
61.62 €
Bežne: 64.18 €
Ušetríte 2.56 €
Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie
Mohlo by sa vám tiež páčiť
Darčekový poukaz: Radosť zaručená
- Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
- Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
- Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
- Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.
Objednať darčekový poukazViac informácií
Viac informácií o knihe Principles of International Marketing - Principles of Marketing
Nákupom získate 152 bodov
Anotácia knihy
Focusing on the key aspects of setting up an export operation, this text demonstrates how export decisions are actually made and justified financially.
Parametre knihy
Zaradenie knihy
Knihy po anglicky
Economics, finance, business & management
Business & management
Management & management techniques
- Celý názov: Principles of International Marketing - Principles of Marketing
- Autor: Julia Spencer
- Jazyk: Angličtina
- Väzba: Brožovaná
- Počet strán: 208
- EAN: 9780631192510
- ISBN: 0631192514
- ID: 04897943
- Nakladateľ: John Wiley and Sons Ltd
- Hmotnosť: 310 g
- Rozmery: 227 × 158 × 12 mm
- Dátum vydania: 13. June 1994
Obľúbené z iného súdka