Public Relations / Najlacnejšie knihy
Public Relations

Kód: 33398167

Public Relations

Autor Raval Tulsi Raval, Zala Yashpalsinh Zala

This book aims to provide an understanding of the role and scope of PR in emerging disciplines of management along with developing an outlook of the public relations communication tools and techniques. Moreover, emphasis on integr ... celý popis

45.46


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Public Relations

Nákupom získate 113 bodov

Anotácia knihy

This book aims to provide an understanding of the role and scope of PR in emerging disciplines of management along with developing an outlook of the public relations communication tools and techniques. Moreover, emphasis on integrating various functions of PR with regards to emerging fields. Various tactics with organizational goals and strategies are also illustrated here. This book provides meaningful insights for contemporary issues of Public Relations.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

45.46

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: