Kód: 12414337
Race, Gender, and Stereotypes in the Media: A Reader for Professional Communicators (Revised Edition)
"Whether you're a seasoned mass communications professional or a student new to the field, you've likely come across stories, images, and ads where the personal stereotypes of reporters or copywriters resulted in unfair portrayals ... celý popis
Mohlo by sa vám tiež páčiť
-
17.95 € -4 %
-
21.60 € -4 %
-
13.58 € -5 %
Darčekový poukaz: Radosť zaručená
- Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
- Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
- Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
- Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.
Objednať darčekový poukazViac informácií
Viac informácií o knihe Race, Gender, and Stereotypes in the Media: A Reader for Professional Communicators (Revised Edition)
Nákupom získate 476 bodov
Anotácia knihy
"Whether you're a seasoned mass communications professional or a student new to the field, you've likely come across stories, images, and ads where the personal stereotypes of reporters or copywriters resulted in unfair portrayals of individuals or groups.
Parametre knihy
- Celý názov: Race, Gender, and Stereotypes in the Media: A Reader for Professional Communicators (Revised Edition)
- Autor: Amiso George, Tommy Thomason
- Jazyk: Angličtina
- Väzba: Brožovaná
- Počet strán: 230
- EAN: 9781621311997
- ISBN: 1621311996
- ID: 12414337
- Nakladateľ: UNIV READERS
- Hmotnosť: 544 g
- Rozmery: 279 × 216 × 12 mm
- Dátum vydania: 31. January 2013
Obľúbené z iného súdka