Regional Tourism Knowledge Management / Najlacnejšie knihy
Regional Tourism Knowledge Management

Kód: 06819642

Regional Tourism Knowledge Management

Autor Stefan Pühringer

In a theoretcial and hermeneutic part including a §two-tail case study this book argues that current §data collection and Knowledge Management practices §are borne in Local Tourism Bodies and Tourism §Operators on three instances: ... celý popis

76.05


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Regional Tourism Knowledge Management

Nákupom získate 189 bodov

Anotácia knihy

In a theoretcial and hermeneutic part including a §two-tail case study this book argues that current §data collection and Knowledge Management practices §are borne in Local Tourism Bodies and Tourism §Operators on three instances: an individual level §implying inherent propensities to collect, use and §share knowledge and data; an organisational level in §the course of an interaction of individual tourism §stakeholders; and finally a systemic level §encapsulating the latter two. These Knowledge §Management principles may be applied to improve the §functioning of regional destinations by the way, in §which they manipulate the professional development §of stakeholders, structural, organisational, and §managerial practices, and finally knowledge §internalisation and externalisation processes. This §research opts to provide a tool for assessing §Knowledge Management practices. The outcomes consist §of three parts: a knowledge monitor including a set §of facilitators to Regional Tourism Knowledge §Management and a checklist of potential barriers, §which may assist in introducing new practices and §structures for regional tourism managers and §operators.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

76.05

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: