Regulating Social Media / Najlacnejšie knihy
Regulating Social Media

Kód: 10027083

Regulating Social Media

Autor Susan J. Drucker, Gary Gumpert

Convergence, participatory culture, multimedia technologies, and social media platforms are creating new communicative opportunities that influence citizenship and journalism. This volume addresses the scope and nature of this dev ... celý popis

159.86


U vydavateľa na objednávku
Odosielame za 3 - 5 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Regulating Social Media

Nákupom získate 400 bodov

Anotácia knihy

Convergence, participatory culture, multimedia technologies, and social media platforms are creating new communicative opportunities that influence citizenship and journalism. This volume addresses the scope and nature of this developing environment of expression with topics ranging from privacy, cyber-bullying, and harassment to defamation.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

159.86

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: