Relationship Marketing Model for the Banking Sector Industry / Najlacnejšie knihy
Relationship Marketing Model for the Banking Sector Industry

Kód: 18373028

Relationship Marketing Model for the Banking Sector Industry

Autor Ahmed Elshenawy

Recently, relationship marketing has been viewed to be critical to the success of business firms, with the growing understanding that acquiring new customers is far more expensive than maintaining existing ones. While keeping cust ... celý popis

77.01

Bežne: 85.33 €

Ušetríte 8.32 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 8 - 10 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Relationship Marketing Model for the Banking Sector Industry

Nákupom získate 189 bodov

Anotácia knihy

Recently, relationship marketing has been viewed to be critical to the success of business firms, with the growing understanding that acquiring new customers is far more expensive than maintaining existing ones. While keeping customers loyal. This book help researchers to understand the relationship marketing role in the commercial banking sector. This book will assist the banks managers in creating customer loyalty, with more focus on client emotions (positive and negative). the book present an effective relationship marketing model according to the data collected from the state of Qatar banking sector

Parametre knihy

77.01

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: