Reputation Management for Organizations- Effects of Organization-Public Relationships / Najlacnejšie knihy
Reputation Management for Organizations- Effects of Organization-Public Relationships

Kód: 08925047

Reputation Management for Organizations- Effects of Organization-Public Relationships

Autor Sung-Un Yang

In recent years, organizations have demanded evidence that communication management is effective. Consequently, professionals and scholars alike have looked for the key concepts to establish the value of communiction management pr ... celý popis

76.28


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Reputation Management for Organizations- Effects of Organization-Public Relationships

Nákupom získate 188 bodov

Anotácia knihy

In recent years, organizations have demanded evidence that communication management is effective. Consequently, professionals and scholars alike have looked for the key concepts to establish the value of communiction management practice. The terms "relatio

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Business communication & presentation

76.28

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: