Role of the Social Context for Strategy-making / Najlacnejšie knihy
Role of the Social Context for Strategy-making

Kód: 06624379

Role of the Social Context for Strategy-making

Autor Karolin Marx

Karolin Marx examines the significance of the social context for strategy-making. She shows that social relationships within organizations are not only positive, but can also impede the successful development of strategic initiati ... celý popis

70.84


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 12 - 15 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Role of the Social Context for Strategy-making

Nákupom získate 175 bodov

Anotácia knihy

Karolin Marx examines the significance of the social context for strategy-making. She shows that social relationships within organizations are not only positive, but can also impede the successful development of strategic initiatives.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

70.84

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: