Service Excellence in Organizations, Volume II / Najlacnejšie knihy
Service Excellence in Organizations, Volume II

Kód: 22583724

Service Excellence in Organizations, Volume II

Autor Fiona Urquhart

This book explores the basic tenets of service excellence, opening to distinguish customer service from service excellence, and explore the driving aspects of strategy and philosophy.The brand promise to customers creates expectat ... celý popis

22.84

Bežne: 28.22 €

Ušetríte 5.38 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Service Excellence in Organizations, Volume II

Nákupom získate 56 bodov

Anotácia knihy

This book explores the basic tenets of service excellence, opening to distinguish customer service from service excellence, and explore the driving aspects of strategy and philosophy.The brand promise to customers creates expectations; hooks targ

Parametre knihy

22.84

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: