Service Quality Analysis in the Five Stars Resort Hotels of Cape Verde / Najlacnejšie knihy
Service Quality Analysis in the Five Stars Resort Hotels of Cape Verde

Kód: 12628746

Service Quality Analysis in the Five Stars Resort Hotels of Cape Verde

Autor Hegel Fernandes

This study identifies the attributes and the dimensions of service quality affecting the service performance of the five stars resort hotels located in the Cape Verde Islands. The reason that boosted the author to choose this topi ... celý popis

58.82


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 8 - 10 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Service Quality Analysis in the Five Stars Resort Hotels of Cape Verde

Nákupom získate 145 bodov

Anotácia knihy

This study identifies the attributes and the dimensions of service quality affecting the service performance of the five stars resort hotels located in the Cape Verde Islands. The reason that boosted the author to choose this topic for its MBA research thesis was the paramount role of the resort hotels in the development of the tourism sector in Cape Verde, and the impact the tourism sector has recently had in the economy of that country.

Parametre knihy

58.82

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: