Significance of a Brand: From Initial to Selection / Najlacnejšie knihy
Significance of a Brand: From Initial to Selection

Kód: 26349032

Significance of a Brand: From Initial to Selection

Autor Neeraj Gupta, Simerjeet Singh Bawa

CONFUSED OR HAVING ANY DOUBT REGARDING A BRAND.It is the emotional and psychological relationship you have with your customers. The name, term, design, symbol, or any other feature that identifies one seller's product distinct fro ... celý popis

8.27

Bežne: 8.45 €

Ušetríte 0.17 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Significance of a Brand: From Initial to Selection

Nákupom získate 20 bodov

Anotácia knihy

CONFUSED OR HAVING ANY DOUBT REGARDING A BRAND.It is the emotional and psychological relationship you have with your customers. The name, term, design, symbol, or any other feature that identifies one seller's product distinct from those of other sellers.y

Parametre knihy

8.27



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: