Služby, z ktorých padnete na zadok / Najlacnejšie knihy
Služby, z ktorých padnete na zadok

Kód: 00144194

Služby, z ktorých padnete na zadok

Autor collegium

Keď sa po prvý raz na pulty kníhkupectiev dostala kniha Služby, z ktorých padnete na zadok, mnohí sa pýtali: Záleží až tak na službách? O dvadsať rokov neskôr, keď máme za sebou revolúciu v službách zákazníkom, je nepísaným pravid ... celý popis

9.24

Bežne: 11.56 €

Ušetríte 2.32 €


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame do 3 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Služby, z ktorých padnete na zadok

Nákupom získate 23 bodov

Anotácia knihy

Keď sa po prvý raz na pulty kníhkupectiev dostala kniha Služby, z ktorých padnete na zadok, mnohí sa pýtali: Záleží až tak na službách? O dvadsať rokov neskôr, keď máme za sebou revolúciu v službách zákazníkom, je nepísaným pravidlom, že čo najlepšie služby vedú k vyšším ziskom a rýchlejšiemu rastu. Internet zmenil spôsob, akým zákazníci nakupujú, ale základné pravidlá poskytovania výnimočných služieb zostali nezmenené. V tejto špeciálnej edícii, ktorou oslavujeme dvadsiate výročie prvého vydania knihy, vám prinášame nové tipy, techniky a rady, čo robiť, aby z vašich služieb padli zákazníci na zadok. Či už ste nováčikom v oblasti zákazníckych služieb, alebo skúseným profesionálom, v tejto knihe nájdete: • Rady, ako zákazníkom vyraziť dych, ako dokonale riešiť problémy, ako sa správne rozhodnúť, kedy možno obísť alebo si prispôsobiť pravidlá, ako pracovať s kultúrnymi a generačnými rozdielmi, alebo ako efektívne pristupovať k nepríjemným zákazníkom. • Príklady z praxe a úplne nové kapitoly o tom, ako využí­vať so­ciálne médiá na komunikáciu so zákazníkmi, ako si udržať nadhľad, ako kladne reagovať na negatívnu spätnú väzbu, a ešte oveľa viac. PERFORMANCE RESEARCH ASSOCIATES, Inc. založil v roku 1972 už zosnulý Ron Zemke, jeden z popredných predstaviteľov americkej revolúcie v zákazníckych službách. Spoločnosť poskytuje rôznym spoločnostiam tréning a konzultačné služby týkajúce sa kvality, zákazníckej vernosti a tvorby kultúry orientovanej na zákazníkov. Medzi klientov Performance Research Associates patrili PricewaterhouseCoopers, Microsoft, Prudential Insurance, Harley-Davidson, GlaxoSmithKline, tematické parky Universal Studios, Motorola, Turner Broadcasting System a mnoho ďalších. Firma sídli v Minneapolise. Viac informácií nájdete na našich webových stránkach www.socksoff.com.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po slovensky Populárně naučná pro dospělé Kariéra Reklama a marketing

9.24

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: