Small Media, Big Revolution / Najlacnejšie knihy
Small Media, Big Revolution

Kód: 04728627

Small Media, Big Revolution

Autor Annabelle Sreberny-Mohammadi, Ali Mohammadi

This account of the role of culture and communication in the Iranian revolution also considers revolution as communication in the modern world. It reveals how cultural modes of communication coupled with media technologies were ab ... celý popis

33.01

Bežne: 36.73 €

Ušetríte 3.71 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Small Media, Big Revolution

Nákupom získate 82 bodov

Anotácia knihy

This account of the role of culture and communication in the Iranian revolution also considers revolution as communication in the modern world. It reveals how cultural modes of communication coupled with media technologies were able to mobilize a population within a repressive political context.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Humanities History Regional & national history

33.01

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: