Social Influence and Consumer Behavior / Najlacnejšie knihy
Social Influence and Consumer Behavior

Kód: 09058213

Social Influence and Consumer Behavior

Autor Daniel J. Howard, Amna Kirmani, Priyali Rajagopal

A good deal of consumer research is focused on social influence, since consumers make purchase decisions in the context of a social framework. This collection of innovative essays examines both the conscious and non-conscious effe ... celý popis

63.47


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Social Influence and Consumer Behavior

Nákupom získate 156 bodov

Anotácia knihy

A good deal of consumer research is focused on social influence, since consumers make purchase decisions in the context of a social framework. This collection of innovative essays examines both the conscious and non-conscious effects of social influence

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Psychology Occupational & industrial psychology

63.47

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: