Social Strategy / Najlacnejšie knihy
Social Strategy

Kód: 02794353

Social Strategy

Autor Mikolaj Jan Piskorski

Almost no one had heard of social media a decade ago, but today websites such as Facebook, Twitter, and LinkedIn have more than 1 billion users and account for almost 25 percent of Internet use. Practically overnight, social media ... celý popis

24.72


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Social Strategy

Nákupom získate 62 bodov

Anotácia knihy

Almost no one had heard of social media a decade ago, but today websites such as Facebook, Twitter, and LinkedIn have more than 1 billion users and account for almost 25 percent of Internet use. Practically overnight, social media seems indispensable to our lives--from friendship and dating to news and business. What makes social media so different from traditional media? Answering that question is the key to making social media work for any business, argues Piskorski, one of the worlds leading experts on the business of social media. In A Social Strategy, he provides the most convincing answer yet, one backed by original research, data, and case studies.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Business communication & presentation

24.72

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: