Strategic Management in Tourism / Najlacnejšie knihy
Strategic Management in Tourism

Kód: 18140157

Strategic Management in Tourism

Autor Luiz Moutinho

Linking strategic thinking with action for the management of tourism, this book evaluates global trends, analyses environmental impact and reviews the major factors affecting international tourism management. Now in its third edit ... celý popis

78.56


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 10 - 15 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Strategic Management in Tourism

Nákupom získate 193 bodov

Anotácia knihy

Linking strategic thinking with action for the management of tourism, this book evaluates global trends, analyses environmental impact and reviews the major factors affecting international tourism management. Now in its third edition, this well-established resource includes extra pedagogy such as learning objectives, questions and case studies.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

78.56

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: