Kód: 22568739
Teacher Perspectives and Instructional Grouping Practices After District-wide Implementation of a School Improvement Model
Abstract: The purpose of this qualitative study was to describe teacher perspectives and instructional grouping practices after the implementation of a school improvement model based on Effective Schools research. It addressed the ... celý popis
Mohlo by sa vám tiež páčiť
Darčekový poukaz: Radosť zaručená
- Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
- Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
- Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
- Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.
Objednať darčekový poukazViac informácií
Viac informácií o knihe Teacher Perspectives and Instructional Grouping Practices After District-wide Implementation of a School Improvement Model
Nákupom získate 195 bodov
Anotácia knihy
Abstract: The purpose of this qualitative study was to describe teacher perspectives and instructional grouping practices after the implementation of a school improvement model based on Effective Schools research. It addressed the following questions:
Parametre knihy
Zaradenie knihy
Knihy po anglicky
Society & social sciences
Education
Schools
- Celý názov: Teacher Perspectives and Instructional Grouping Practices After District-wide Implementation of a School Improvement Model
- Autor: KATHRYN KEMMER
- Jazyk: Angličtina
- Väzba: Brožovaná
- Počet strán: 224
- EAN: 9780530004662
- ISBN: 0530004666
- ID: 22568739
- Nakladateľ: Dissertation Discovery Company
- Hmotnosť: 531 g
- Rozmery: 279 × 216 × 12 mm
- Dátum vydania: 31. May 2019
Obľúbené z iného súdka