Teacher Perspectives and Instructional Grouping Practices After District-wide Implementation of a School Improvement Model / Najlacnejšie knihy
Teacher Perspectives and Instructional Grouping Practices After District-wide Implementation of a School Improvement Model

Kód: 22568739

Teacher Perspectives and Instructional Grouping Practices After District-wide Implementation of a School Improvement Model

Autor KATHRYN KEMMER

Abstract: The purpose of this qualitative study was to describe teacher perspectives and instructional grouping practices after the implementation of a school improvement model based on Effective Schools research. It addressed the ... celý popis

78.96


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Teacher Perspectives and Instructional Grouping Practices After District-wide Implementation of a School Improvement Model

Nákupom získate 195 bodov

Anotácia knihy

Abstract: The purpose of this qualitative study was to describe teacher perspectives and instructional grouping practices after the implementation of a school improvement model based on Effective Schools research. It addressed the following questions:

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Education Schools

78.96

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: