The Chipotle Effect: The changing landscape of the American Social Consumer and how Fast Casual is impacting the future of restaurants. / Najlacnejšie knihy
The Chipotle Effect: The changing landscape of the American Social Consumer and how Fast Casual is impacting the future of restaurants.

Kód: 16839119

The Chipotle Effect: The changing landscape of the American Social Consumer and how Fast Casual is impacting the future of restaurants.

Autor Paul Barron

The changing landscape of the American Social Consumer is shifting rapidly and these changes are having a major impact on future of restaurants demonstrated in this new book by Paul Barron, renowned entrepreneur, publisher, founde ... celý popis

29.85


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe The Chipotle Effect: The changing landscape of the American Social Consumer and how Fast Casual is impacting the future of restaurants.

Nákupom získate 73 bodov

Anotácia knihy

The changing landscape of the American Social Consumer is shifting rapidly and these changes are having a major impact on future of restaurants demonstrated in this new book by Paul Barron, renowned entrepreneur, publisher, founder of FastCasual.com and re

Parametre knihy

29.85

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: