Executor of Integrated Marketing Communications Strategy: Marcom Manager's Working Model / Najlacnejšie knihy
Executor of Integrated Marketing Communications Strategy: Marcom Manager's Working Model

Kód: 01663608

Executor of Integrated Marketing Communications Strategy: Marcom Manager's Working Model

Autor Kwang-Yong Shin

Using domestic and foreign research results, this book first reviews key elements of the basic theory of Integrated Marketing Communications. Second, as dictated by the characteristics of each organization, it provides a variety o ... celý popis

55.43

Bežne: 56.99 €

Ušetríte 1.57 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 5 - 7 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Executor of Integrated Marketing Communications Strategy: Marcom Manager's Working Model

Nákupom získate 137 bodov

Anotácia knihy

Using domestic and foreign research results, this book first reviews key elements of the basic theory of Integrated Marketing Communications. Second, as dictated by the characteristics of each organization, it provides a variety of IMC organization structures.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

55.43

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: