Kód: 01663608
Executor of Integrated Marketing Communications Strategy: Marcom Manager's Working Model
Using domestic and foreign research results, this book first reviews key elements of the basic theory of Integrated Marketing Communications. Second, as dictated by the characteristics of each organization, it provides a variety o ... celý popis
55.43 €
Bežne: 56.99 €
Ušetríte 1.57 €
Skladom u dodávateľa
Odosielame za 5 - 7 dní
Pridať medzi želanie
Mohlo by sa vám tiež páčiť
-
34.15 €
-
13.70 € -16 %
-
56.76 € -2 %
Darčekový poukaz: Radosť zaručená
- Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
- Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
- Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
- Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.
Objednať darčekový poukazViac informácií
Viac informácií o knihe Executor of Integrated Marketing Communications Strategy: Marcom Manager's Working Model
Nákupom získate 137 bodov
Anotácia knihy
Using domestic and foreign research results, this book first reviews key elements of the basic theory of Integrated Marketing Communications. Second, as dictated by the characteristics of each organization, it provides a variety of IMC organization structures.
Parametre knihy
Zaradenie knihy
Knihy po anglicky
Economics, finance, business & management
Business & management
Business strategy
- Celý názov: Executor of Integrated Marketing Communications Strategy: Marcom Manager's Working Model
- Autor: Kwang-Yong Shin
- Jazyk: Angličtina
- Väzba: Brožovaná
- Počet strán: 148
- EAN: 9783642380907
- ISBN: 3642380905
- ID: 01663608
- Nakladateľ: Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
- Hmotnosť: 2526 g
- Rozmery: 235 × 155 × 9 mm
- Dátum vydania: 04. June 2013
Obľúbené z iného súdka