The KISS Theory: Customer Service: Keep It Strategically Simple "A simple approach to personal and professional development." / Najlacnejšie knihy
The KISS Theory: Customer Service: Keep It Strategically Simple

Kód: 17564846

The KISS Theory: Customer Service: Keep It Strategically Simple "A simple approach to personal and professional development."

Autor Jayne Finn

Each and every one of us serves customers, whether we realize it or not. Maybe you're on the frontlines of a company, serving the people who buy your products. Perhaps you're an accountant, serving the employees by producing their ... celý popis

18.43


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe The KISS Theory: Customer Service: Keep It Strategically Simple "A simple approach to personal and professional development."

Nákupom získate 46 bodov

Anotácia knihy

Each and every one of us serves customers, whether we realize it or not. Maybe you're on the frontlines of a company, serving the people who buy your products. Perhaps you're an accountant, serving the employees by producing their pay checks and keeping th

Parametre knihy

18.43

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: