Quintessence of Marketing / Najlacnejšie knihy
Quintessence of Marketing

Kód: 14277961

Quintessence of Marketing

Autor Nils Bickhoff, Svend Hollensen, Marc Oliver Opresnik

In this book, the authors develop the Quintessential Marketing Arena by following the logic of the three major steps of the marketing process. They present the fourteen most important marketing instruments and help readers develop ... celý popis

54.09


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 8 - 10 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Quintessence of Marketing

Nákupom získate 134 bodov

Anotácia knihy

In this book, the authors develop the Quintessential Marketing Arena by following the logic of the three major steps of the marketing process. They present the fourteen most important marketing instruments and help readers develop their own marketing plans.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

54.09

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: