Rise and Fall of Mass Communication / Najlacnejšie knihy
Rise and Fall of Mass Communication

Kód: 28235777

Rise and Fall of Mass Communication

Autor William L. Benoit, Andrew C. Billings

Advancing a new media balkanization theory, Benoit and Billings neither lament nor embrace the new media landscape, opting instead to pinpoint how we must consider mass communication theories and applications in an era of ubiquito ... celý popis

176.17


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Rise and Fall of Mass Communication

Nákupom získate 433 bodov

Anotácia knihy

Advancing a new media balkanization theory, Benoit and Billings neither lament nor embrace the new media landscape, opting instead to pinpoint how we must consider mass communication theories and applications in an era of ubiquitous choice.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

176.17



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: