Understanding Student Participation and Choice in Science and Technology Education / Najlacnejšie knihy
Understanding Student Participation and Choice in Science and Technology Education

Kód: 02085045

Understanding Student Participation and Choice in Science and Technology Education

Autor Justin Dillon, Ellen Karoline Henriksen, Jim Ryder

This book offers different perspectives on the participation of young people (notably women) in science, technology, engineering and mathematics (STEM) education. It presents relevant theoretical frameworks from sociology, social ... celý popis

140.34


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 10 - 15 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Understanding Student Participation and Choice in Science and Technology Education

Nákupom získate 345 bodov

Anotácia knihy

This book offers different perspectives on the participation of young people (notably women) in science, technology, engineering and mathematics (STEM) education. It presents relevant theoretical frameworks from sociology, social psychology and gender studies; reviews of relevant research within science education, and empirical findings concerning young people s educational choices in various STEM disciplines in 5 European countries. The empirical results have been generated within the EU-supported project IRIS (Interests & Recruitment In Science) and include quantitative and qualitative analyses. The book aims to contribute to developing theoretical frameworks, extending the empirical knowledge base, and giving policy-relevant guidelines concerning how participation and gender balance in the STEM disciplines may be improved. Most chapters are written by IRIS project members, with some additional invited contributors.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Education Teaching of a specific subject

140.34

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: