VW T5 Multivan / Najlacnejšie knihy
VW T5 Multivan

Kód: 18654591

VW T5 Multivan

Autor Christoph Pandikow

Kompetent und verständlich erklärt Christoph Pandikow alles, was der ambitionierte Bastler wissen muss, um seinen VW T5 Multivan fit zu machen. Dabei behandelt er in bewährter "Jetzt-helfe-ich-mir-selbst"-Form alle wichtigen Theme ... celý popis

24.83


Skladom u dodávateľa
Odosielame do 4 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe VW T5 Multivan

Nákupom získate 62 bodov

Anotácia knihy

Kompetent und verständlich erklärt Christoph Pandikow alles, was der ambitionierte Bastler wissen muss, um seinen VW T5 Multivan fit zu machen. Dabei behandelt er in bewährter "Jetzt-helfe-ich-mir-selbst"-Form alle wichtigen Themengebiete. Von der Modellvorstellung über die Karosserie, bis hin zu Zündanlage, Fahrwerk und Fahrzeugelektrik werden hier wichtige Ratschläge und konkrete Anwendungstipps gegeben. Wie immer bietet auch dieser Band der Reihe ganz konkrete Informationen dazu, worauf man achten sollte, was man selbst machen kann und wie man letztlich bares Geld spart.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po nemecky Ratgeber Fahrzeuge, Flugzeuge, Schiffe, Raumfahrt Auto, Motorrad, Moped

24.83

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: