Why Employees Don't Do What They're Supposed To and What You Can Do About It / Najlacnejšie knihy
Why Employees Don't Do What They're Supposed To and What You Can Do About It

Kód: 04011518

Why Employees Don't Do What They're Supposed To and What You Can Do About It

Autor Ferdinand Fournies

Covers developments in business innovation and customer relations. This title addresses business challenges of the global market. It features such new workplace issues as outsourcing and temp workers, flextime, and telecommuting. ... celý popis

18.31

Bežne: 22.11 €

Ušetríte 3.81 €


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 10 - 14 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Why Employees Don't Do What They're Supposed To and What You Can Do About It

Nákupom získate 46 bodov

Anotácia knihy

Covers developments in business innovation and customer relations. This title addresses business challenges of the global market. It features such new workplace issues as outsourcing and temp workers, flextime, and telecommuting.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

18.31

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: