Kód: 09881892
Hospodárska kríza priniesla podmienky, ktoré nútia firmy k nepretržitému hľadaniu ciest a metód na skvalitnenie a zefektívnenie ich činností, ktoré im zabezpečia dostatočný zisk. Jednou z rozhodujúcich skutočností prežitia a prosp ... celý popis
Nákupom získate 7 bodov
Hospodárska kríza priniesla podmienky, ktoré nútia firmy k nepretržitému hľadaniu ciest a metód na skvalitnenie a zefektívnenie ich činností, ktoré im zabezpečia dostatočný zisk. Jednou z rozhodujúcich skutočností prežitia a prosperity firmy je práve efektívne cenové rozhodovanie, cenová politika a v rámci nej inovatívna cenotvorba v stále sa meniacich trhových a konkurenčných podmienkach. Na cenové rozhodovanie firmy vplýva množstvo predvídateľných i nepredvídateľných trhových podmienok, od ktorých závisia externé aj interné faktory ovplyvňujúce výšku ceny. Správne stanovená cena na trhu výrobkov a služieb by mala pokrývať náklady firmy a zabezpečiť primeranú výšku zisku. Od úrovne cien závisí možnosť budúceho efektívneho rozvoja firmy. Predkladaná publikácia sa sústreďuje na podstatu a význam cenotvorby a cenového rozhodovania vo výrobných, obchodných firmách a vo firmách poskytujúcich služby so zameraním na domáci aj zahraničný trh. Jej cieľom je sprístupniť a objasniť študentom a ďalším záujemcom uvedenú problematiku vo forme príkladov a prípadových štúdií z cenotvorby rôznych typov podnikov.
Zaradenie knihy Knihy po slovensky Učebnice a odborná literatura Společenské a humanitní vědy Ekonomie a ekonomika
2.71 €
Osobný odber Bratislava a 2642 dalších
Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies
Nákupný košík ( prázdny )