Dictionary of Marketing / Najlacnejšie knihy
Dictionary of Marketing

Kód: 09540806

Dictionary of Marketing

Autor Charles Doyle

A Dictionary of Marketing is an accessible, practical, and internationally-focused A-Z guide to all areas of marketing. Covering traditional techniques and theories, as well as the latest terms and concepts in web, digital and soc ... celý popis

15.31

Bežne: 21.41 €

Ušetríte 6.10 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 3 - 5 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Dictionary of Marketing

Nákupom získate 38 bodov

Anotácia knihy

A Dictionary of Marketing is an accessible, practical, and internationally-focused A-Z guide to all areas of marketing. Covering traditional techniques and theories, as well as the latest terms and concepts in web, digital and social marketing, this is the ideal reference for students and practitioners of marketing worldwide.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

15.31

Obľúbené z iného súdka



Osobní odběr Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Nakupte za 59,99 € a
máte doručení zdarma.

Twoja lokalizacja: