21st Century FMCG Consumer Marketing / Najlacnejšie knihy
21st Century FMCG Consumer Marketing

Kód: 10786379

21st Century FMCG Consumer Marketing

Autor Manal Haddad

An effective marketing strategy helps in aligning company goals to its strategies, improve overall performance and perk-up sales and revenues. The evolving nature of consumer needs and requirements in the FMCG industry means that ... celý popis

21.41


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe 21st Century FMCG Consumer Marketing

Nákupom získate 54 bodov

Anotácia knihy

An effective marketing strategy helps in aligning company goals to its strategies, improve overall performance and perk-up sales and revenues. The evolving nature of consumer needs and requirements in the FMCG industry means that companies today have to co

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management

21.41

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: