Achieving Service Excellence / Najlacnejšie knihy
Achieving Service Excellence

Kód: 06505401

Achieving Service Excellence

Autor Carl M. Chang

Discusses actionable methodologies needed to generate creative ideas, including deciding on which ones to pursue; on how to justify projects financially; on how to manage the development projects for innovative services; and on ho ... celý popis

22.30

Bežne: 23.25 €

Ušetríte 0.95 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Achieving Service Excellence

Nákupom získate 55 bodov

Anotácia knihy

Discusses actionable methodologies needed to generate creative ideas, including deciding on which ones to pursue; on how to justify projects financially; on how to manage the development projects for innovative services; and on how to reach out to customers and offer them superior service support.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Business innovation

22.30

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: