Ad Hoc Arabism / Najlacnejšie knihy
Ad Hoc Arabism

Kód: 10018601

Ad Hoc Arabism

Autor Roni Zirinski

Ad Hoc Arabism is a revealing look at advertising and consumer culture in Saudi Arabia. Through careful study of the marketing strategies and hidden meanings behind the advertisements featured in a leading Saudi women's magazine, ... celý popis

36.01


U vydavateľa na objednávku
Odosielame za 3 - 5 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Ad Hoc Arabism

Nákupom získate 89 bodov

Anotácia knihy

Ad Hoc Arabism is a revealing look at advertising and consumer culture in Saudi Arabia. Through careful study of the marketing strategies and hidden meanings behind the advertisements featured in a leading Saudi women's magazine, Roni Zirinski examines the process whereby international advertisers strip products of any cultural overlay, and then reattach them to local historical symbols. Each chapter is devoted to a specific family of products, such as watches, cars, food items, cosmetics, and electronics. This book provides an invaluable exploration of the inner workings of global advertising through a deep understanding of the cultural economics of the Middle East.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Literature & literary studies Literature: history & criticism Literary studies: general

36.01

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: