Advances in Luxury Brand Management / Najlacnejšie knihy
Advances in Luxury Brand Management

Kód: 20467330

Advances in Luxury Brand Management

Autor Tim Oliver Brexendorf, Jean-Noël Kapferer, Joachim Kernstock, Shaun M. Powell

Presenting some of the most significant research on the modern understanding of luxury, this edited collection of articles from the Journal of Brand Management explores the complex relationships consumers tie with luxury, and t ... celý popis

252.02


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 12 - 17 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Advances in Luxury Brand Management

Nákupom získate 623 bodov

Anotácia knihy

Presenting some of the most significant research on the modern understanding of luxury, this edited collection of articles from the Journal of Brand Management explores the complex relationships consumers tie with luxury, and the unique characteristics of luxury brand management.

Parametre knihy

252.02

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: