Advances in Luxury Brand Management / Najlacnejšie knihy
Advances in Luxury Brand Management

Kód: 15467218

Advances in Luxury Brand Management

Autor Jean-Noël Kapferer, Joachim Kernstock, Shaun M. Powell, Tim Brexendorf

Presenting some of the most significant research on the modern understanding of luxury, this edited collection of articles from the Journal of Brand Management explores the complex relationships consumers tie with luxury, and the ... celý popis

149.04

Bežne: 190.05 €

Ušetríte 41.01 €


Skladom
Odosielame do 24 hodín
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Advances in Luxury Brand Management

Anotácia knihy

Presenting some of the most significant research on the modern understanding of luxury, this edited collection of articles from the Journal of Brand Management explores the complex relationships consumers tie with luxury, and the unique characteristics of luxury brand management. Covering the segmentation of luxury consumers worldwide, the specificity of luxury management, the role of sustainability for luxury brands and major insights from a customer point of view, Advances in Luxury Brand Management is essential reading for upper level students as well as scholars and discerning practitioners.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

149.04

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: