Kód: 04081127
Adweek Copywriting Handbook - The Ultimate Guide to Writing Powerful Advertising and Marketing Copy from One of America's Top Copywriters
Great copy is the heart and soul of the advertising business. In this practical guide, legendary copywriter Joe Sugarman provides proven guidelines and expert advice on what it takes to write copy that will entice, motivate, and m ... celý popis
24.16 €
Bežne: 29.44 €
Ušetríte 5.29 €
Skladom u dodávateľa
Odosielame za 3 - 5 dní
Pridať medzi želanie
Mohlo by sa vám tiež páčiť
Darčekový poukaz: Radosť zaručená
- Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
- Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
- Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
- Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.
Objednať darčekový poukazViac informácií
Viac informácií o knihe Adweek Copywriting Handbook - The Ultimate Guide to Writing Powerful Advertising and Marketing Copy from One of America's Top Copywriters
Nákupom získate 61 bodov
Anotácia knihy
Great copy is the heart and soul of the advertising business. In this practical guide, legendary copywriter Joe Sugarman provides proven guidelines and expert advice on what it takes to write copy that will entice, motivate, and move customers to buy. For anyone who wants to break into the business, this is the ultimate companion resource for unlimited success.
Parametre knihy
Zaradenie knihy
Knihy po anglicky
Economics, finance, business & management
Business & management
Sales & marketing
- Celý názov: Adweek Copywriting Handbook - The Ultimate Guide to Writing Powerful Advertising and Marketing Copy from One of America's Top Copywriters
- Autor: Joseph Sugarman
- Jazyk: Angličtina
- Väzba: Brožovaná
- Počet strán: 368
- EAN: 9780470051245
- ISBN: 0470051248
- ID: 04081127
- Nakladateľ: John Wiley & Sons Inc
- Hmotnosť: 704 g
- Rozmery: 232 × 193 × 19 mm
- Dátum vydania: 02. January 2007
Obľúbené z iného súdka